Webové stránky, redesign webu, logo a logotyp, vizuální identita pro projekt mobilní aplikace CF Hero pomáhajíci v léčbě nemocným s cystickou fibrózou, vítěz Impact Award 2017
Při práci na projektu CF Hero jsem měl příležitost jako spoluzakladatel ovlivnit jeho brand a identitu, což bylo klíčové pro spojení s cílovou skupinou lidí žijících s cystickou fibrózou. Cílem bylo vytvořit značku, která nejen přitáhne pozornost, ale která také vyzařuje podporu, důvěru a naději. Prostřednictvím konzultací a analýz jsme hledali formy komunikace, které by projekt otevřely široké veřejnosti a zároveň se citlivě dotýkaly potřeb těch, kterým aplikace skutečně pomáhá, dětským pacientům s CF. Výsledkem byla značka, která jasně ztělesňuje hodnoty projektu CF Hero a která svou autenticitou rezonuje s cílovou skupinou.
V rámci projektu CF Hero jsem se také zaměřil na redesign webu a loga. Redesign webu měl za cíl nejen zlepšit uživatelskou přívětivost, ale také zvýraznit důležité prvky, které lépe vedou uživatele k informacím a zdrojům, jež jsou v léčbě cystické fibrózy klíčové. Při tvorbě nového loga a logotypu jsme dbali na to, aby symboly a barvy reprezentovaly jak spolehlivost a empatii, tak moderní přístup k léčbě a péči. Logo nyní působí svěže, je snadno rozpoznatelné a v kontextu léčby cystické fibrózy evokuje potřebnou naději a sílu.
Součástí mé práce bylo i vytvoření vizuální identity projektu CF Hero, ta je zaměřená na podporu léčby a zlepšení života pacientů s cystickou fibrózou. Navrhl jsem barevnou paletu, typografii a grafické prvky, které přispívají k přehlednosti a atraktivitě aplikace, a které zároveň dodávají uživatelům příjemný a povzbudivý zážitek. Vizuální identita je navržena s ohledem na potřeby uživatelů. Jsem vděčný, že CF Hero bylo oceněno Impact Award 2017
V rámci propagace projektu CF Hero jsem se s kolegy aktivně zapojil do mediálních aktivit, které nám pomohly šířit povědomí o aplikaci mezi širší veřejnost i odborníky. Měl jsem příležitost představit projekt v České televizi, Českém rozhlasu a online médiích. Tyto rozhovory a reportáže byly zaměřené na přiblížení cílů aplikace CF Hero, jejích praktických přínosů pro pacienty s cystickou fibrózou a inovativních prvků, které aplikace přináší. Prostřednictvím těchto médií jsme mohli lépe komunikovat hodnoty projektu, sdílet příběhy pacientů a zvýšit povědomí o problematice cystické fibrózy mezi širokou veřejností.
Napište mi do formuláře, jakého projektu se webové stránky týkají.